Умови повернення товару та коштів

Як обміняти чи повернути товар, який не підійшов, не сподобався і інше?

Переконайтеся, що з моменту покупки минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Товар не має ознак використання та пошкоджень, у повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі)
Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
– Заява у довільній формі з вимогою повернення товару та із зазначенням причини повернення. Також потрібно вказати спосіб повернення коштів із зазначенням реквізитів.
– Документ, що підтверджує покупку, виданий Продавцем (акт прийому-передачі / накладна / чек або інший документ виданий Продавцем, що засвідчує факт покупки)
– Гарантійний талон
– Документ, що засвідчує особу
– Ідентифікаційний податковий код (ІПН)
– Банківську картку або актуальні реквізити карткового рахунку (у разі оплати купівлі банківською карткою)
Зверніться за місцем придбання товару:
Товар, придбаний у магазині – чекаємо на Вас у найближчому магазині СМАРТКО. Адреси магазинів вказані у розділі “Контакти”

Товар, придбаний в магазині СМАРТКО та отриманий у відділенні перевізника (наприклад, у відділенні Нова пошта, Міст Експрес та ін.) зверніться на електронну пошту info@smartco.cn.ua або за телефонами вказаними у розділі “Контакти”

Ви можете повернути товар належної якості, який придбали в інтернет-магазині СМАРТКО, який був завантажений Вам Продавцем з адреси: місто Чернігів, проспект Миру, 180а, з метою обміну на інший товар або повернення коштів. Для цього надішліть, будь ласка, нам товар у повній комплектації через перевізника Нова Пошта. У графі експрес-накладної Нової пошти “Оголошена вартість» вкажіть, будь ласка, фактичну вартість придбаного товару. Вартість відправлення товару покупець оплачує власним коштом.

Повернення коштів за повернутий товар здійснюється протягом 3-5 банківських днів з дня отримання товару складу Продавця. Кошти можуть бути повернуті на рахунок банківської картки, готівкою в одному з наших магазинів, а також на розрахунковий рахунок Покупця. Ці дані мають бути зазначені у заяві про повернення товару.